czwartek, 22 maja 2014

HEAN Silky Sensation (odżywka wzmacniająca z jedwabiem)

 Witajcie ;)


Postanowiłam zrobić recenzję mojej odżywki do paznokci HEAN Silky Sensation, mam ją ponad miesiąc, kosztowała koło 8 zł, jak widać ma kolor mleczny który jest naprawdę bardzo przyjemny ;>  od razu zauważyłam że była dość gęsta jak na ledwo co zakupioną, używam ją z reguły  jako bazę pod lakier, lub gdy nie mam czasu na bawienie się paznokciami to zostawiam ją solo. Przy dobrym odtłuszczeniu paznokci trzyma się do tygodnia. 

Od producenta :
wzmocnienie i utwierdzenie paznokci. Zawiera jedwab wygładzający nierówności płytki paznokcia oraz odżywcze proteiny pszenicy. Dodatek akrylu chroni i wzmacnia paznokcie. Zapobiega przebarwieniom i łamaniu się paznokci.

Uważam że ta odżywka nie nadaje się dla osób które mają łamliwe, delikatne, giętkie paznokcie, nie pomoże wam, ona się dobrze spisuje dla osób które mają paznokcie w dobrej kondycji i tylko potrzebują bazy pod lakier aby nie zniszczyć paznokci.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz