środa, 28 maja 2014

Moje włosy/ Poniedziałek dla włosów ;>

Witajcie :>
Dziś pokażę w końcu moje włosy, są po całonocnej masce, ale niestety moje włosy nie doceniły tego :< włosy, szorstkie, suche i matowe :< wyschły same, jak zawsze, wczoraj  nie zrobiłam zdjęcia bo nie miał mi kto go zrobić. Wczoraj włosy ogarnął puch, nie miałam ochoty ich dotykać w ogóle, dzisiaj są już przyjemniejsze. To tylko dlatego że moje włosy nie polubiły się z keratyną !! Ja tego nie pojmuję moje włosy wysokoporowate nie lubią keratyny :< Szkoda bo wszystkie tak bardzo wychwalacie keratynkę i jej efekty a ja ??;<
wybaczcie za burdel ;d
 Skład maski : Gliceryna, Keratyna, Olej arachidowy, Goria, Latte.



Wieczorkiem kochane umyłam włoski, nałożyłam dość sporo maski , spięłam włosy i pod siatkę (no tak ja nie lubię żadnych czepków, zwykła siatka i trzyma się świetnie ) rano wstałam, ściągam  moje profesjonalne okrycie głowy i co ? maska prawie cała się wchłonęłam, akurat u mnie jest to normalne, i co? główka pod prysznic dokładnie płukam moje włosy i czuję że keratyna daje swoje oznaki, myślę ok dam rade  nie panikuj ale gdy tylko wzięłam szczotkę do ręki to wiedziałam że będzie masakra i się nie myliłam, keratyna nienawidzi moich włosów, są po niej mega suche i poplątane grr.. starłam się być jak najdelikatniejsza ale nie dało się , jak zwykle jako stylizatora dałam żel z syoss i sobie schły..
zdjęcie z dzisiaj, więc po nocy trochę lepiej wyglądają ;)) moje włosy są cięte na V i są cieniowane, ale przez to że  się kręcą jak chcą i wszystko zależy czy mi się chce je trochę gnieść to nie widać V
, jak mówiłam mam problem z dolną warstwą włosów boo się wyglądają tak :


tak  właśnie wygląda cały dół, mocno pokręcone spiralki i do tego jeszcze bardzo spuszone ;<


Wybaczcie że świecę wam cyckami ;) tu bardzij widać jak włosy z dołu sie mocno kręcą, bo nawet nie sięgają piersi jak inne partie włosów ;(
Macie jakieś rady, co tu zrobić z moimi dolnymi partiami włosów żeby były normalnej długości ???

5 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tej maski :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą maskę Kallosa i bardzo ją lubię :)
    Niestety nie wiem, co mogło by Ci pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę się zaopatrzyć w tą maskę Gloria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz ;)) dzisiaj dodam recenzje Glorii, i mam nadzieje że Cię przekonam ;)

      Usuń